SMTP autentifikacia

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 31 18:04:14 CET 2005

Roman Kubis wrote:

> Zdravim,
> chcel by som sa opytat machrov na FreeBSD ako maju vyriesenu autentifikaciu
> na smtp server ak su pouzite virtualne domeny pomocou MySQL. Jedna sa mi o
> FreeBSD 5.4. Mam spusteny saslauthd, spolupracuje to s databazou ale do 5
> minut kernel "zhodi" saslauthdemona.
>
> Vopred dakujem za pomoc.
>
> Roman Kubis

Spis nez o verzi FreeBSD tady pujde o pouziteho SMTP daemona atd.
Ja to mam na serverech v kombinaci Postfix + Courier-IMAP + MySQL +
SASL2, ale myslim, ze bez sasuathdaemona, mam pocit, ze se mi to
autorizuje oproti Courier authlib daemonovi, ktery ma konfigy v
/usr/local/etc/authlib/authmysqlrc a authdaemonrc

Vse bezi bez problemu.

S pozdravem
Miroslav Lachman