Newbie problem: Spustanie procesu na pozadi

Juris, Maros maros.juris at roche.com
Mon Oct 31 12:34:00 CET 2005

Ahoj,

mam na vas skusenejsich jeden dotaz. Pokusim sa demonstrovat moj problem
na priklade:
Na konzoli spustim napr. nejaku kompilaciu ktora radovo zaberie par
hodin.
Nechcem pocas tejto kompilacie nechat odomknutu konzolu takze to cele
musim nejako spustit na pozadi
a odhlasit sa. Povedzme ze idem do prace a rad by som si cez ssh
skontroloval ako to cele pokrocilo,
pripadne ci to cele nezahucalo na nejaky problem, alebo to nechce nejaky
interaktivny vstup (options).

Otazka znie: Ako to cele spustit aby som sa mohol spokojne odlogovat bez
prerusenia daneho procesu,
	       a neskor sa na to cele pozriet s moznostou zasiahnut do
beziaceho procesu?

OS ver. : FreeBSD 6.0-BETA5

Dakujem za kazde nakopnutie spravnym smerom :o)

Markus