Replikace / redundance na dvou serverech

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 27 21:47:42 CEST 2005

Divacky Roman wrote:

> docela zajimavy nastroj je ggate - pripojeni fyzickeho disku pres sit. je to
> rychle, jednoduche... proste fajn :)

A jak to pracuje? Koukal jsem do manualu ggated, ggatec, ggatel, ale
prijde mi to az moc strucne popsane. A uz vubec si z toho nedokazu
predstavit, jak ma fungovat to, co popisuje v nasledujicim mailu Martin
Hudec.

BTW uz mam aspon specifikaci HW, jsou to dva stroje IBM eServer 336 2x
3GHz Xeon, 2GB RAM a 1x 72GB HDD... bohuzel pri predavce se zjistilo, ze
jaksi zapomeli dodat SCSI radice do serveru pro externi pripojeni pole.
Takze se zase ceka.
Pole bude Demon PA-8U4p-R
http://www.axus.com.tw/Ultra320%202U%208%20bays%20PATA.htm udajne ma dva
SCSI konektory, ale jestli to pujde pripojit ke dvoum strojum zaroven,
to teda netusim.

Miroslav Lachman