omylom spusteny make install

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Thu Oct 27 17:53:37 CEST 2005

On 2005-10-27 17:48 +0200, Milo Sasinka wrote:
> omylom som spustil "#make install clean" v adresary /usr/ports/. neviem
> co som tym sposobil ale zda sa akoby sa zacali instalovat vsetky porty
> od zaciatku do konca. je to skutocne tak? navrat asi nebude jednoduchy
> vsak? skusal som citat MAKEFILE ale kedze som zaciatocnik moc mudry som
> z toho neni.

Je to presne tak, zacali sa instalovat vsetky porty.

Navrat nebude zase az taky zlozity, staci ich odinstalovat :-)

Ktore porty boli nainstalovane ako posledne je mozne zistit nasledovne:

	find /var/db/pkg -mtime -10 -maxdepth 1

Toto zobrazi porty nainstalovane za poslednych 10 dni. Pre iny pocet dni
zmente hodnotu za parametrom -mtime.

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are. ]