Minimalist imapd k sendmailu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 27 10:50:17 CEST 2005

Lubos Dusany wrote:
> Dobry den panove,
>
> neznate nekdo nejaky slusny minimalisticky imapd server ? Na masine bezi
> sendmail a chci k nemu imapd ciste jen na webmail, tedy nepotrebuju
> zadnou "nadstandartni" funkcionalitu.
> Jako POP3 mi bezi qpopper, bez problemu. Zkousel jsem CyrusIMAP ale ten
> se mi i z portu zkompiluje i s pop3 a to nechci. Koukal jsem do Makefile
> ze bych to nejak ocural ale bohuzel se mi nepodarilo.
> Neresil jste nekdo neco podobneho ?
>
> Diky L.

Chtel jsme navrhnout http://www.bincimap.org/, ale ted mi doslo, ze se
sendmailem asi nebudete mit Maildiry :(

Kdyz uz chcete poskytovat jak POP3, tak IMAP, neni lepsi rovnou pouzit
nejaky balik, ktery umi oboje? (at uz ten zminovany Cyrus, nebo ja
pouzivam Courier-IMAP a urcite se najdou dalsi reseni, jako treba Dovecot)

--
Miroslav Lachman