FreeBSD 6.0RC1, pomaly upload na FTP

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Mon Oct 24 07:24:55 CEST 2005

Dobry den,

mam FreeBSD 6.0RC1. Vsetko funguje viacmenej OK, az na jednu vec. Pri
uploadovani FTP protokolom su prenosy neunosne pomale - okolo 100-200kB.
Vyskusal som standardny ftpd aj vsftpd - chovanie rovnake. Pokial som pouzil
kopirovanie pomocou scp, rychlost bola cca 800kB (co aj bolo ocakavane, kedze
hardver je taky aky je). Z toho mi vyplyva, ze aj sietova karta by mala byt OK
- mimochodom, na linuxe aj FreeBSD 5.4 (a starsie) bola rychlost oboma smermi
cca 10MB. Stretol sa uz niekto s tymto problemom?

MB: VIA EPIA, sietova karta VIA RHINE

s pozdravom

--
Erich Vinclav