VPN...

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Thu Oct 20 18:26:37 CEST 2005

> Otazka druha:
>
> Toto riesenie by som chcel vyuzit aj u zakaznika, ktory ma v LAN1 cca 15
> pocitacov a v LAN2 cca 10. V tejto suvislosti ma vsak napadla otazka, ako
> co najjednoduchsie zrealizovat vyhladavanie nazvov pocitacov z LAN1 cez
> VPN do LAN2 a opacne. Predsa len je, pre bezneho uzivatela jednoduchsie
> vyhladat pocitac podla mena, ako podla IP adresy. Ponuka sa mi viacero
> rieseni, ale predsa by som sa Vas chcel spytat na Vase skusenosti resp. co
> by ste mi doporucili. Staci tipy, nastudujem si.

> [...]

odpovim pouze na druhou otazku, protoze s prvni nemam zkusenost (pouzivam
OpenVPN)
tedy, co se jmen tyce, nenapsal jsi jaka jmena mas na mysli, byla to NetBIOS
jmena? jestli ano, tak pak to chce na kazdou stranu sambu a nechat je mezi
sebou synchronizovat
(nebo taky muzes mezi temi lankami udelat bridge... ale to myslim, neni moc
dobre reseni)

pepa