bezpecny upgrade systemu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Oct 20 13:48:55 CEST 2005

jasne... ja jen chtel rict ze ve chvili kdy jsem v situaci ze mam otevrit v
openoffice dokument ktery za 20 minut potrebuju a zrovna jsem updatnul system
tak to muzu ZKUSIT libmapnout...

jasne ze to neni spravny postup ale kdyz si ja osobne mam vybrat jestli budu
tyden neco prekompilovavat nebo to risknu.. tak to riskuju

a puvodni tazatel se ptal na workstation a uvadel ze se mu nechce tyden cekat
na compilaci...

chapeme se?

roman

p.s. dane - vazne si myslis ze na (priklad) memset(void *b, int c, size_t len);
se toho tolik meni mezi revizema? ;) unix a C jsou extremne jednoduche a neni
tam toho moc co menit