jakou verzi na dvouprocesorovy stroj?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Oct 20 11:24:25 CEST 2005

On Thu, Oct 20, 2005 at 12:11:21AM +0200, Miroslav Lachman wrote:
> Doposud jsem pracoval jen s jednoprocesorovymi pocitaci, ted bych ale
> mel pro jednoho klienta spravovat dualprocesor (2x Xeon 3GHz, 2GB RAM,
> SCSI HDD + externi SCSI diskove pole okolo 1TB)
> Co jsem tak cetl a co se ke me doneslo z doslechu, tak 5.x na
> viceprocesorovych strojich neni udajne zrovna moc stabilni. Vetsinou si
> lidi vychvaluji jako nejstabilnejsi 4.11, ale tam je zase udajne dost
> spatny vykon / vyuziti vice procesoru.
>
> Mate nekdo zkusenosti s nasazenim 6.x v "produkcnim" nasazeni? (vim, ze
> je 6.x porad jen beta / RC1, ale myslim tim, jestli to uz nekdo zkousel
> [...]

myslim ze 6.0R je dost v klidu.. zatim to mam akorat na jedne produkci (ale to
jenom protoze mam nejakou hnusnou nemoc a nemuzu do prace) ale je tam opraveno
MOC MOC chyb (ktere v 5.4 napr. porad jsou). vykon 6.x je oproti 5.x taky
lepsi.

co se tyce tuningu, osobne pouzivam tohle (a kolega mi hlasil ze se mu ztisil
vetracek kdyz to aplikoval :))) ):

net.inet.ip.fastforwarding=1
net.inet.ip.process_options=0
kern.random.sys.harvest.ethernet=0
net.isr.direct=1

+

kern.ipc.somaxconn=1024
kern.ipc.shmmax=67108864
kern.ipc.shmall=16384
(hodnoty jak kdo chce a potrebuje)

samozrejme noatime kde to neni nutne

+ neni spatne mit skompilovany kernel/world jinak nez z -O (-O2 je oficialne
podporovane a defaultni nastaveni)

a co ja vim co jeste :)

roman