Notebook Acer TravelMate 214TX a FreeBSD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Oct 20 10:48:14 CEST 2005

Zdravím.

Když jsem gúglováním zkoušel nalézt nějaké informace ohledně
funkčnosti mého noutbůku s FreeBSD narazil jsem, že jste zde už
tento problém řešili s podobným notebookem 212TX, který patří do
stejné vývojové řady. Bohužel bylo vidět, že jsou s tím problémy.
Od té doby se už přece jen něco ve vývoji FreeBSD změnilo, přibyla
nová verze 6, a tak mě napadlo se zde zeptat, jestli někdo nemáte
nové zkušenosti s provozováním FreeBSD-čka na notebooku
"Acer TravelMate 214TX".

Za odpovědi díky už předem.