jakou verzi na dvouprocesorovy stroj?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Oct 20 00:11:21 CEST 2005

Doposud jsem pracoval jen s jednoprocesorovymi pocitaci, ted bych ale
mel pro jednoho klienta spravovat dualprocesor (2x Xeon 3GHz, 2GB RAM,
SCSI HDD + externi SCSI diskove pole okolo 1TB)
Co jsem tak cetl a co se ke me doneslo z doslechu, tak 5.x na
viceprocesorovych strojich neni udajne zrovna moc stabilni. Vetsinou si
lidi vychvaluji jako nejstabilnejsi 4.11, ale tam je zase udajne dost
spatny vykon / vyuziti vice procesoru.

Mate nekdo zkusenosti s nasazenim 6.x v "produkcnim" nasazeni? (vim, ze
je 6.x porad jen beta / RC1, ale myslim tim, jestli to uz nekdo zkousel
nejak dlouhodobeji provozovat vic nez jen rano zapnout, vecer vypnout :])

Pujde o server s Apache + PHP + MySQL a celkem hodne pristupu a
downloady souboru. Snad ani zadne dlouhobezici SQL dotazy, proste
pomerne jednoduche veci, ale s velkou "navstevnosti". (vysoky pocet
konkurencnich pozadavku)

Pokud s timhle mate nekdo zkusenosti, nebo je nekde nejake pekne HowTo o
tunningu v teto oblasti, tak rad uvitam jakekoliv informace (i ty
"negativni", abych od toho treba radsi vcas ustoupil).

Pripadne jestli fbsd zvlada bezproblemu filesystemy o terabajtove
velikosti, ne jen teoreticky, ale halvne v praxi (tam budou ulozene
soubory pro download), opet uvitam nejake tipy / rady / upozorneni...

Miroslav Lachman