Boot manager

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Oct 19 21:37:23 CEST 2005

Martin Zdrazil wrote:

> [...]
> nohlsed. Nepochybuju o tom ze jde o vyzraly system na kterem pojede vse
> super-truper, pristupuji k nemu jako k necemu co musi urcite fungovat bez
> kompromisu, system, ktery ma za sebou roky vyvoje.
> Ale musim rici ze kvalita dokumentace je oproti MS na velmi nizke urovni.
> Handbook dava jen zakladni info o tom jak dat vec dohromady, clovek aby pro
> kazdou hovadinu 2 hodiny gugloval jak se to dela, chybi mi asi neco jako
> microsofti technet. Proste kdyz chci zprovoznit na serveru napriklad onen
> courier-imap, tak postup se vsim vsudy a ne kompilovat 7 dokumentu a 2 rady

Mozna ze Handbook dava jen zakladni info, ale napoveda v systemu (na
FreeBSD tim myslim man) me tedy uspokojuje daleko vic, nez obvykla M$
hlaska, kterou se doctu temer na kazdem kroku v napovede ve w2k "obratte
se na Administratora..." ovsem co delat, kdyz jsem administratorem ja,
to uz se tam nepise. Man mi nikdy podobnou hlasku nevypsal :]
Navic pochybuji, ze na strankach M$ bude popis instalace a konfigurace
vsech dostupnych Windowsich IMAP serveru a tak podobne...
Jinak samozrejme nikomu windows neupiram, sam je mam na desktopu mnoho
let a neberu toto jako flame.