bezpecny upgrade systemu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Oct 19 14:30:31 CEST 2005

Divacky Roman píše v st 19. 10. 2005 v 14:25 +0200:

> ja to myslel tak ze misto abych prekompilovaval programy a tim je donutil
> se prelinkovat na nove knihovny tak to (prelinkovani) udelam externe pomoci
> libmap.conf - jsou to funknce ekvivalnetni operace

Nejsou to funkcne ekvivalentni operace. Nova verze sdilene knihovny ma
jine binarni API a aplikace ktera ocekava stare binarni API a zavola
funkci v nove knihovne logicky nebude pracovat korektne.

Cili: reinstalace se vyplati!

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie