driver: PCMCIA WLAN karta XH1152 802.11b chipset Atmel AT76C503 RFMD

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Tue Oct 18 18:46:39 CEST 2005

Ahoj
1. nemusis ten doraz poslat 2x :), to ze na nej zatim nikdo neodpovedel
neznamena ze to do konference neprislo

2. myslim ze s tim atmelem a nativnim ovladacem bohuzel asi nemas moc
sanci,
drivery pro linux nejsou "kompatibilni" s BSD kernelem....
mozne reseni je pouzit ndis driver (project Evil ;) )

 http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/network-wireless.html

hledej v textu NDIS, rozjet ten driver neni podle me moc slozity.
potrebujes k tomu drivery pro windows.

kdyz bys mel nejaky problem tak se klidne ozvi. ( jiri at mikulas.com )

guli