bezpecny upgrade systemu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Oct 18 14:01:54 CEST 2005

Pavel Bařina píše v út 18. 10. 2005 v 13:47 +0200:

Pri upgradu v ramci hlavni verze systemu (napr. 5.3 -> 5.4) je zachovana
absolutni binarni kompatibilita knihoven.

Pri upgradu na vyssi hlavni verzi systemu (napr. 5.4 -> 6.0) je treba
odstranit a znovu nainstalovat veskere porty.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie