PCMCIA WLAN karta XH1152 802.11b

bertolini brychtak at centrum.cz
Mon Oct 17 18:05:13 CEST 2005

Zdravim,

  pred par dny jsem zacal s BSD takze jsem LAMA nejvetsi, tak se na mne
nezlobte. Mam tuhle
(http://www.dse.co.nz/cgi-bin/dse.filereader?4156559103c7f96e273fc0a87f99072a+EN/catalogs/SUPXH1152)
PCMCIA WLAN kartu XH1152 802.11b a chtel bych ji rozchodit. U nas se tato
karta pravdepodobne vubec nikdy neprodavala. Karta se hlasi jako unknown
card. CIS info: OEM, 11 Mbps, Wireless LAN PC CARD v-3 (null). Chipset je
Atmel AT76C503A RFMD. Ale co jsem se tak dival tak co je ve FreeBSD opravdu
dobre podporovano je vicemene Aironet, Atheros. FreeBSD mam ve V5.4.
A ted opravdu velky LAMA dotaz. Protoze jeste hodne tapu tak nevim, nasel
jsem totiz ovladace pro LINUX (jak rpemka, tak zdrojaky), take se mi
podarilo najit ovladac pro FreeBSD, ale pro kartu jineho vyrobce (ale se
stejnym cipsetem) nicmene pro USB verzi. Tohle vsechmo mi je naprd,ze? :(
PCMCIA jsem nenasel :( Potreboval bych trosku nakopnout, ktery ovladac byste
zkusli, pac se zacinam trosku ztracet. Predem Vam vsem diky.

Radek