AMD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Oct 17 15:02:55 CEST 2005

Zdravim,

pred nedavnem jsem zdarne rozbehl amd (auomounter) (diky patri hlavne
Petrovi Bezdekovi).

A vcera jsem narazil na drobnoy problemek - vse funguje tak, jak ma,
vsechno se krasne automaticky mountuje...

...ale ouha, neprisel jsem na to, jak primountovat pomoci amd disketu,
tak, aby dochazelo ke konverzi znakovych sad. Potreboval bych
automounteru vnutit paramter -Lcs_CZ.ISO8859-2
Automounter vsechny moje pokusy zvysoka prehlizi a tvrdosijne
predpoklada, ze nazvy souboru na diskete nahrane na win jsou ve stejne
znakove sade, jakou pouziva moje FBSD.  :-(
I Google a AltaVista zaryte mlci ohledne tohoto problemu.

Resili jste to neko nekdy?