firebird

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Fri Oct 14 15:15:38 CEST 2005

Jiri Gross wrote:
> mate nejake zkusenosti s Abrou G3 na FreeBSD? Mozna me to taky ceka.

Abra G2 mi behala - databaze na FreeBSD, jejich serverou aplikaci jsem
nepouzil, stanice na W2000, nebyl v tom celkem zadny problem.

Pokud v tomto smeru nekdo ucinite nejake zajimave zkusenosti, byl bych
rad, kdybyste se o ne nasledne podelili.

Ja jsem prisel do styku s timto a byl jsem relativne spokojen
http://www.ibexpert.com/
--
S pozdravem

Ondra Knezour