nefungujuci ntpd ???

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Oct 7 12:48:34 CEST 2005

> kdyz uz se tu rozebira ntpd - znate nekdo zpusob, kterak ntpd donutit,
> aby poslouchalo pouze na jednom IP, kdyz jich mam na iface vic? Chtel

  ^-- AFAIK, s normalnym ntpd vo FreeBSD toto nie je mozne. Niekde som
cital, ze existuje nahrada, tusim sa vola selectiventp[d] alebo nejako tak
podobne.

Spustanie ntpd na jednom interface je FAQ, prekvapuje ma, ze to este stale
nikto neimplementoval, pretoze to nemoze byt az tak vela prace (teda
laicky si predstavujem, ze to nemoze byt vela prace). Co tak PR?

J.