nefungujuci ntpd ???

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Oct 7 12:36:20 CEST 2005

Zdravim,

kdyz uz se tu rozebira ntpd - znate nekdo zpusob, kterak ntpd donutit,
aby poslouchalo pouze na jednom IP, kdyz jich mam na iface vic? Chtel
bych ntpd pustit na stroji, kde bezi jaily a jaily nemaji rady, kdyz na
jejich IP posloucha cokoli z hostitelskeho pocitace.
...a ntpd musi bezet na hostitelskem pocitaci, pac ten jail zase nema
pravo menit systemovy cas.

Zbynek