USB klicenka FlashDrive Rubber 512MB USB2.0

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Thu Oct 6 12:50:43 CEST 2005

Lumir Stol napsal(a):

> Jste velice laskav - myslim si, ze pokud si usbd s tim zelezem poradi
> natolik, ze pro nej vytvori zarizeni v /dev, zbytek by mohl byt v poradku.

"gumene" USB kluce sme mali. Niesu a nebudu. Dokonca Canyon uz dodava
Rubber 2 a tie maju iny tvar ako ten na obrazku vo vasom prvom maili.

Aj keby sa dali objednat, nasi obchodnici ich niesu ochotni objednat.
... "vela problemov pri reklamaciach" ...

Jeden som videl povalovat sa u nasich obchodnikov este nedavno.
Uz ho nemaju. Bol urceny na reklamaciu.

Kratko.
Po prieskume situacie Vam FlashDrive Rubber USB kluc neodporucam.
(myslim ze maju dovod davat ich podozrivo lacno)

S pozdravom
Stano