USB klicenka FlashDrive Rubber 512MB USB2.0

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Oct 5 12:37:13 CEST 2005

Lumir Stol napsal(a):
> Dobry den!
>
> Pouzivate prosim nekdo 'FlashDrive Rubber 512MB USB2.0' (napr.
> http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=44380&CatId=18842861) ve
> FreeBSD? Konecne spadly ceny natolik, ze do USB flashe ty krvave rodinne
> prachy dam, ale nerad bych si nabehl (5.4-RELEASE-p7) a pak to daval
> nejakemu widlakovi pod stromecek. V 'Hardware Notes' samozrejme neni,
> tak se omlouvam, ze misto vyhazovani penez oknem (jako se mi to povedlo
> s USB webkamerkou Umax AstraPix 320S - nebezi nekomu z Vas?) obtezuji
> pri obede ;-)

USB kluc pqi 1GB mi bezi pod FreeBSD 5.4 krasne.
Zastrcim, do dmesg mi nabehbe hlaska ze pribudol SCSI disk,
namountujem, frcim ...
Aj pqi pamate v poslednej dobe zlacneli. Myslim.

Skusim sa Vam pozriet u nas na predajni ci nemame aj FlashDrive Rubber
aby som ho vyskusal.
Bude stacit ked ho spozna, alebo ho mam aj inak otestovat? (ak ho mame).

Stano.