associacia suborov vo firefoxe

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sun Oct 2 19:15:11 CEST 2005

On Sun, 2005-10-02 at 17:55 +0200, Štefan Vaľko wrote:
> Mam problem vo firefoxe ani v thunderbirde nemam v menu edit -
> preferences - download associovane ziadne subory ktore by sa mohli
> otvarat v danych aplikaciach ktorych koncovky im prisluchaju. napr.
> *.avi mam v KDE priradene mplayeru ale v firefoxe ani v thunderbirde nie
> su. Ako tieto associovat tieto subory tak aby boli pristupne tak vo
> firefoxu ako aj thunderbirde.

Sice Firefox nepouzivam, resp. som rad ked nemusim vobec vediet ze ta
vec existuje, takze asi nebudem mat tie najpraktickejsie informacie, ale
osobne by som skusil zacat tu, z rychleho pohladu mi to pride ako
pouzitelna moznost. V

~/.mozilla/firefox/id_konta/mimeTypes.rdf

sa nachadzaju (teda, v mojom pripade) polozky ako tato:

<RDF:Description
  RDF:about="urn:mimetype:externalApplication:audio/x-pn-realaudio"
  NC:path="/usr/X11R6/bin/realplay"
  NC:prettyName="realplay"
/>

ktore by teoreticky mohli sluzit k tomu, k comu sa zda, ze by mohli. Ale
nerucim za funkcnost, resp ze editacia bude stacit a nie je dalej
prepojena na nejaku binarnu databazu a neskusal som to, iba hadam.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge