touchpad + usb mys na notebooku

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Sep 29 19:03:08 CEST 2005

Ja to mam na FreeBSD jinak, mozna spatne.
Touchpad je PS/2, takze jsem musel zapnout podporu sysmouse. Bez ni
nebyl funkcni vubec.
Pak jsem nainstaloval Xorg a s touchpadem mi funguji v poradku.
Po pripojeni USB mysi mi funguji obe zarizeni spolu naprosto korektne.
Jedine, co mi nefunbuje na touchpadu, jsou scrollovaci plosky, kolecko
mysi mi funguje.

Zajimave chovani je po pripojeni externi klavesnice. Zatimco na Linuxu
mi bezely obe, na FreeBSD mi prestane fungovat notebookova a funguje jen
ta externi.

Ondra