ATI & xorg-server-snap & teplota procesora

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sun Sep 25 11:54:44 CEST 2005

On 2005-09-25 10:52 +0200, Divacky Roman wrote:

> takze kdyz "nic" nedelas akorat mas v terminalu pusteny top tak to ukazuje co?
> ze Xka pracuji? pokud ano - dalo by se nejak odtracovat co delaji?
>
> pripadne dalsi info na anholt at freebsd.org

V top-e su Xka navrchu, ale to je rovnake aj v xorg-server aj
xorg-server-snap. Zataz je mala, system je v oboch pripadoch tak 94-96%
idle (Xka, zrejme vykreslovanie z bubblemon a wmnd).

Ale problem nebude v Xkach priamo, pretoze ked vypnem Xka, tak sa
notebook stale prehrieva. Skor ako keby spustenie Xiek nejako pokazilo
fungovanie toho powernow, ale neviem.

Kazdopadne teraz na to nemam cas, niekedy neskor sa s tym este skusim
pohrat. Spolu s dalsimi bugmi a takymito zahadnostami to mam vo svojom
TODO liste. Dam vediet, ked na nieco pridem.

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are. ]