Re: Záseky xtermu a jiné - 1. část

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Sep 24 15:07:46 CEST 2005

Předpokládám, že by asi swapování bylo poznat. Nevím, jak v X-kách,
tam jsem si nevšiml. Ale při odhlašování ze systému v textové konzoli
mě právě zarazilo, že jsem dal ctrl+d a nic se nedělo. Kdyby počítač začal
swapovat, tak bych si toho asi všiml.

Pravda ale je, že když jsem při práci překládal, tak jsem opravdu pozoroval
zhoršení interaktivity. Hlavně jsem to pozoroval na kurzoru myši. Když jsem
s ním přejížděl po obrazovce, tak se občas na okamžik odmlčel.

> Opravy se ale delaji teprve v posledni dobe, takze bych doporucil zkusit
> upgrade alespon na posledni 5-stable (nestaci ani 5.4), ale nejlepe
> 6-stable (pripravovana 6.0, nyni ve fazi 6.0-BETA5).

Do 6-ky mám zatím trochu strach jít, abych ji zvládl.
Ale děkuji za reakci.