OT: stehovani kanclu

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Sep 21 08:50:08 CEST 2005

Jan Stary napsal(a):
> Ahoj,
>
> ceka nas stehovani cele kancelare, vcetne IT infrastuktury; chci se
> jen zeptat, jestli nevite o nejakych obecnych "DOs & DON'Ts", na webu
> jsem nic poradneho nenasel (natoz pak kyzeny blog velezkuseneho
> admina, kde by se psalo 'nejdriv zazalohujte porno' nebo proste nejake
> prakticke rady).

Mam taku skusenost so stahovanim firmy, ze UPLNE VSETKO co Vam patri
a co chcete este najst musite oznacit velkou nalepkou s menom.

Ludia maju taku tendenciu. Aha! Tento stol je menej rozbity ako moj
ja si radsej vezmem tento, ved su skoro rovnake.

Ked sa vsetci kolegovia definitivne vystahovali tak som si presiel stare
kancliky a nazbieral som hromadu sietovych kablov. Samozrejme ludom po
nastahovani potom kable chybali. A ku komu prisli pytat? ;-)
Tiez som nasiel kopu zaujimavych veci v troskach zanechanych pocitacov.

Stano.