"ping jde jen z jedné strany" - vyřešeno

obr at sosgastro.cz obr at sosgastro.cz
Wed Sep 21 08:09:21 CEST 2005

Problém je vyřešen....

Bohužel byla chyba jak píšete skutečně triviální a bohuzel hloupá. Teď
ráno jsem dorazil k onomu stroji podíval na arp -a a potom spustil tcpdump
na one sitove karte.

Pri pingu z jineho stroje (192.168.3.9) to psalo dokola:

arp who-has 192.168.3.10 tell 192.168.3.9

V maualove strance tcpdump jsem se dozvedel, ze po pingu mela nasledovat
odpoved z danoho rozhrani na arp paket...no a ta nenasledovala. Po chvilce
premysleni mi to doslo - proste dane rozhrani 192.168.3.10 neni v siti
dostupne.

Zkontroloval jsem IP a bohuzel jsem zjistil, ze nemam 192.168.3.10, ale
192.168.3.110....

Tim se tedy vsem omlovam za cas, ktery mi venovali a diky hlavne Danovi za
to, ze jsem se trochu neco doucil... a hlavne priste budu lepe formulovat
otazku, ted kdyz jsem ji v klidu precetl, tak bych taky sam sebe taky
pochopil, ze mi nejde routovani do jine site....

Pavel