"ping jde jen z jedne strany"

obr at sosgastro.cz obr at sosgastro.cz
Tue Sep 20 17:13:47 CEST 2005

No, tak jsem pouzil tcpdum -i fxp02 (ona treti sitovka) a po pingu z
jineho pocitace na 192.168.3.10 (to je ta fxp02, tak to pise:
arp who-has 192.168.3.10 tell 192.168.3.9, pred pingem nic. Je to tedy
odezva na ping ze stroje 192.168.3.9
Priznam se, ze tcpdump pouzivam ted poprve a protoze uz musim bezet za
rodinou vygoogluju a prectu co to znamena zitra.
Diky