"ping jde jen z jedné strany"

obr at sosgastro.cz obr at sosgastro.cz
Tue Sep 20 16:35:17 CEST 2005

> On Tue, 20 Sep 2005 15:14:59 +0200 (CEST), obr wrote
> přidělovány
> stroji
> ^^^

> Hmm... najskor nieco medzi klavesnicou a stolickou... ;)
>
> Predpoklad: z bsd sa dostanete vsade (napr. ping-om), t.j. na pocitace v
> internete, v 10.x sieti aj 192.x sieti.
>
> Riesenie:
> 1. Nastavit _spravne_ branu na lokalnom pocitaci
> 2. Precitat:
> http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/network-routin
> g.html
> [...]

Uznavam, ze je problem nekde mezi zidli a klavesnici...protoze bych se
jinak neptal a handbook jsem take cetl a za odpovedi vsechny samozrejme
dekuju...
Ja jen mam pocit, ze nepotrebuji definovat routovaci tabulky, kdyz ten
stroj je tou jednou kartou v one siti, ze ktere se na nej nedostanu
(nechci, aby mi routoval pakety do jine site).
A pokud ano, tak sem jiz dopoledne v zoufalstvi (a myslel jsem si, ze to
je nesmysl) pridal do rc.conf statickou routu, kde jsem rekl, ze branou je
prave ta dotycna treti sitovka. Ale to fungovalo (tedy nefungovalo)
naprosto stejne.
Pavel