OT - modifikacia live CD FreeBSD

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Fri Sep 16 14:44:37 CEST 2005

On Fri, 16 Sep 2005, Peter Rosa wrote:

>Zdravim vsetkych,
>
>prosim, da sa nejako modifikovat live CD FreeBSD 5.4, resp. disc 1
>(ktory sa tvari ako live CD)? Mam stiahnute ISO disc 1, 2, boot-only.
>
>Potreboval by som do neho dostat nejake uzivatelske moduly a zmenit
>loader.conf tak, aby tie pri starte moduly natiahol.
>
>Viem ako ho namontovat do systemu, ako modifikovat potrebne.
>Neviem, ako ho mam potom opat napalit ako bootovacie CD.

	myslim ze tyhle CD se vytvari pomoci "make distribution(s)". Pokud
to chces delat rucne, neni to tezky, staci si zkopirovat cely strom nekam,
modifikovat a pak z toho stromu udelat opet bootable CD. Tohle jsem pouzival
pro Live CD vytvareny z WiBSD, myslim ze to z toho pochopis:

postspecial:
        /usr/local/bin/mkisofs -b boot/cdboot -no-emul-boot -c boot/boot.catalog -r -l -L -V WiBSD-CD -o ${IMAGE} ${MINIDIR}

        @(if mount | grep md0 ;\
        then \
          echo "md0 in use"; \
          exit 1; \