Jak neupdatovat sendmail.cf behem installworld ?

Peter Rosa prosa at pro.sk
Tue Sep 13 19:53:02 CEST 2005

> Potreboval bych tento krok vynechat (on se totiz na strojich s
> predevinovanym SENDMAIL_MC v /etc/make.conf nepovede). Update tohoto
> souboru si zajistim spustenim 'make' v /etc/mail.

Nejaka uprava suboru /usr/src/contrib/sendmail/cf/cf/Makefile ?

Nie som programator, takze neviem aka, len mi tak napadlo ze make
(buildworld aj installworld) ide cez vsetky Makefiles odhora-dole. Takze ked
sa v tomto subore na zaciatku povie: "OK, chod na dalsi subor" tak by to
mohlo fungovat, nie ?

Peter Rosa