HW vs. SW RAID

martin hudec corwin at aeternal.net
Wed Sep 7 14:49:41 CEST 2005

Ahoj,

On Wed, Sep 07, 2005 at 01:12:28PM +0200 or thereabouts, Juraj Lutter wrote:
> [...]

  Collating ani zdaleka nie je zbytocna vec, vezmi si priklad v podobe
  zoznamu ludi s diakritikou v menach, ako ti to 4.0ka zosortuje? Urcite
  nevezme do uvahy diakritiku. Prave toto vie riesit collation
  napriklad.

  Ad phpmyadmin, nepostrehol som, ze by sa v najnovsich verziach nedalo
  pracovat aj s inymi charsetmi, nez je utf8. Na svojom sukromnom
  serveri mam 4.1ku, kde mi vytesene koexistuju utf8 databazy spolu s
  win1250.

  A taka fajn ficuria, ktoru ma 4.1 a 4.0 nie? NDB clustering. Co je ale
  samozrejme vec, ktora ta, ak mas databazy u providerov, proste
  nezaujima :).

> Nie, prinasa len a len problemy (prave kvoli charsetom).

  Toto suhlasim, s druhou castou. V sucasnosti riesim projekt migracie
  starych 4.0 databaz na nove 4.1, a nie je vsetko ani zdaleka tak
  lahke, ako by si jeden predstavoval. Konkretny priklad - mame utf8
  data a dump vobec nezbehol tak ako mal, resp. bolo nutne pouzit aj
  iconv pri transformacii dat.

  Ale do urcitej miery subjektivne beriem 4.1. ako daky medzistupen
  medzi 4.0 a 5.0.

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin at aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"