HW vs. SW RAID

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Sep 7 13:06:22 CEST 2005

Zdravim,

> jinak - fakt je lepsi dat tam 6.x a apache2 a mysql 4.1

Skutocne doporucujete na *produkcny* server 6-beta?

- MySql 4.1 ma pridane nove veci, pre mna zbytocne (collating) a ovladanie
   z phpmyadmin-a je akesi neprehladnejsie.
- V phpmyadmin-e neponuka ine kodovanie ako UTF-8.
   Moje sucasne databazy su v cp-1250 a cp-1251.
- Vsetci provideri u ktorych mame nejake stranky funguju na 4.0.
- Takze 4.1 nemam rad :-)
Ma nejake *skutocne* zaujimave vlastnosti, pre ktore sa oplati upgrade?

Peter Rosa