multisync-evolution

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Sep 6 20:44:56 CEST 2005

Tak jsem zase o kousek dal.
evolution plugin jsem si nainstaloval, ale skoncil jsem s gpe-multisync
pluginem. Ten pri nejlepsi vuli moc uchodit nejde.

Pri te prilezitosti jsem ale nasel tento projekt, ktery podle meho je
pokracovanim multisynce (uz proto, ze nabizi zdrojaky multisync 0.90
http://www.opensync.org/wiki/download

Nedelate nekdo na portu?

Ondra