Preco pamat ktora je v Linuxe "vadna" funguje pod FreeBSD?

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Mon Sep 5 12:27:47 CEST 2005

Vinclav Erich napsal(a):
> On Mon, 05 Sep 2005 09:13:41 +0200, Stano Sitar wrote

> Ahoj,
>
> nie je ten stroj _nahodou_ pretaktovany?
Myslim ze nie je.
Skusil som ho dokonca podtaktovat (v Biose som zmenil
hodnotu 15x na 10x, takze Celeron bezal na 1000MHz
a nepomohlo. Nepomohlo ani to ked som nastavil v Biose
aby pamat bezala na 200MHz namiesto 266.
Volba kde sa v Biose nastavuje pretaktovanie je nastavene
na Default a hodnoty urcene na pretaktovavanie su
sedive (nedostupne)
Dokonca som skusil v Biose dat "failsafe defaults"