reboot 4.11 trval skoro 2 hodiny

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 2 12:51:13 CEST 2005

Miroslav Lachman wrote:

> dlouho. Mel jsem za to, ze tam je par timeoutu pro ruzne oblasti
> ukoncovani systemu, ale ze to v souctu nikdy nepresahne par minut.

	Timeouty tam sice jsou, ale ne na vsechno a ne vzdy kratke.

	Zcela nelimitovane jsou ruzne handlery komponent jadra (je na nich se
ohlidat).

	A pak je tu ten sync - ten ma casovy limit, ale je to velmi slozite.
Sync se dela az dvacetkrat. Ale pokud po konkretnim syncu poklesne pocet
nezapsanych bufferu, citac se nuluje a jede se znovu od zacatku.

	Pokud je tedy problem se zapisy na disk (z jakehokoliv duvodu), tak to
muze trvat velmi dlouho (v zavislosti na tom, jak vytimeoutuji samotne
rutiny zapisu). A pokud se, jeste ke vsemu, obcas neco zapsat podari,
muze to trvat opravdu extremne dlouho ...