FreeBSD a wireless v dellu d810

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Wed Aug 31 17:51:25 CEST 2005

Martin Zdrazil wrote:
> Snazim se nainstalovat freebsd 5.4 na notebook dell latitude d810,
> ktery ma v sobe mimo jine i bezdratovou kartu.

Pokud otazka smeruje ke konkretnimu HW, pak by mozna bylo dobre napsat k
jakemu, v tomto pripade nazev wifi karty z dokumentace. Podle tohoto
http://www.dell.com/downloads/global/products/latit/en/spec_latit_d810_en.pdf
usuzuju, ze se jedna o Intel® Pro Wireless 2200 802.11b/g nebo Intel®
Pro Wireless 2915 802.11a/b/g.

Pokud je to skutecne tak, pak by Vam mohlo pomoci toto
http://damien.bergamini.free.fr/ipw/ipw-freebsd.html
pripadne vlakno, ktere tu probehlo nedavno
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2005-July/013569.html

Podotykam, ze s pouzitim tohoto driveru nemam zadne zkusenosti a neznám
ani ten notebook, takze nedokazu odhadnout, jak moc jsou vysledky meho
googleni relevantni k Vasemu problemu, posilam to proto, ze by Vas to
mohlo popostrcit k nejakemu reseni.

--
S pozdravem

Ondra Knezour