FreeBSD a wireless v dellu d810

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Wed Aug 31 15:14:04 CEST 2005

dobry den,

mam zacatecnicky dotaz, snad mi pomuzete, na siti nemuzu najit jednoznacny postup.
Snazim se nainstalovat freebsd 5.4 na notebook dell latitude d810, ktery ma v sobe mimo jine i bezdratovou kartu. Instalace freebsd ji vubec nezdetekuje (asi) a nenabidne mi ji mezi sitovyma pripojenima. Nastesti mi nabidne kalsika ethernetovou kartu, takze uplne odrizly ten noutbuk od site nemam, ale je to nepohodlene a rad bych to mel pripojene pres ten bezdrat.
Nevite nekdo jak snadno ozivit tu bezdratovou sitovku? Momentalne ve freebsd jeste tapu a dost by me to pomohlo.

diky

Martin Zdrazil