Petice za Crossover Office v BSD

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Aug 30 12:26:02 CEST 2005

On Tue, 2005-08-30 at 11:33 +0200, Kaminar wrote:
> Ne, zatím neplánuji.
> Ale někoho by to mohlo zajímat a rád by to podpořil.
>
> K.

No ja nevim, organizovat petici za *BSD verzi nejake komercni aplikace
mi prijde asi stejne logicke, jako prijit na nakup do obchodu a poprosit
prodavace, jestli bych si u nich mohl, potazmo smel neco koupit.

A v pripade, kdy dnes pod FreeBSD nebezi ani samotny Wine a autori
nemaji zadny zajem tuto verzi opravit mi prijde petice za Crossover tak
trochu smesna - Wine, ktery je zdarma nefunguje, tak pujdeme petici
pozadovat nahradu (spis to same v blede ruzovem a pod jinym logem),
kterou si pak smime koupit. No nevim, proste osobni nazor, nelibi se mi
to.

A pak druha vec, taky samozrejme ciste subjektivni - sireni teto petice
mi prijde jako obycejna reklama, v tomto pripade asi neplacena a to na
spolecnost, ktera si ji svym pristupem k BSD komunite naprosto nijak
nezaslouzi (mimochodem, reklama na spolecnost, ktera zadny BSD produkt
nevyviji a nema). Samozrejme, pokud pro CodeWeavers bude BSD trh
zajimavy (a na to tam maji obchodni oddeleni, aby si to sami vedeli
zjistit i bez dodatecnych petici), tak ten port vyrobi behem dvou dnu a
zadne "please, please, I love FreeBSD!" to urcite nijak neovlyvni.
Jedine, ceho se takovym sirenim dosahne je vetsi reklama pro jejich
Linuxovy produkt.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>