OT: Solaris

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Aug 25 07:55:41 CEST 2005

	ahoj, se zajmem jsem si precetl nedavne prispevky ohledne Solarisu a
rad bych se i kvuli tomu zeptal, zda nemate nekdo zajem, schopnosti a
zkusenosti, pripadne nevite o nekom takovem, kdo by chtel jit do (nejen)
kernel vyvoje Solarisu do prazskeho vyvojoveho centra, ktere se momentalne
buduje/rozsiruje.

	sel jsem k Sunu pred par tydny po uvaze, ze pokud jeste chci zkusit
jit do systemoveho unixoveho vyvoje naplno a dostat se aktivne k vyvoji
spickovych veci, tezko by mi na to stacily ty vecery a vikendy, ktere bych
byl ochotny nevenovat vecem jinym. Pripadne dotazy o konkretni informace pls
primo na me, zajemce muzu pak odkazat rovnou na managery v US, kteri me
poprosili o zkontaktovani unixovy komunity.

	je pravda, ze cista Solaris instalace neobsahuje barevny ls ani
locate a ze standardni grep neumi '-R', ze Java Desktop jsem uz druhy den
zahodil a pouzil .fvwm2rc z domova, ze package system ma FreeBSD lepsi nebo
ze po defaultni instalaci jeste i v posledni verzi porad bezi spousta dnes
uz vetsinou nepotrebnych sluzeb. To vsak nic nemeni na tom, ze tyto veci se
daji celkem jednoduse poresit a hlavne ze Solaris je vevnitr dalsi velmi
pokrocily a inovacni unixovy system, dnes jiz stejne vhodny pro SPARC nebo
i386 a dlouhodobe povazovany Sunem za jednu z jeho hlavnich priorit, podle
cehoz vypada i styl jeho soucasneho vyvoje.

	diky a mejte se, h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz