linuxpluginwrapper

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Aug 24 19:24:40 CEST 2005

On Wed, 2005-08-24 at 16:55 +0200, Ondra Koutek wrote:
> Mno, konkretne to znamena, ze spustim Firefox, pak brouzdam az do
> vyskytu nejakeho flashe a pak mi zmizi okno. Tak spustim dalsi proces a
> az do vyskytu flashe zase brouzdam v pohode.
>
> Pokud vim, tak zasdny coredamp se neudela a na obrazovce (ani v logu)
> neni zadna chybova hlaska.
>
> Faktem je, ze odinstalovani flash pluginu pomuze, protoze browser zadny
> nenajde. Nicmene opetovna instalace nikoli. Nepomuze uz nic.
>
> Osobne si myslim, ze flashplugin nekde udela zaznam a pak se snazi
> vracet do chyboveho stavu a na tom to hnije.

Tomu bych neveril, flashplugin nic takoveho nedela. Firefox spusteny
pres terminal pri padu rekne co?

> Na druhou stranu jak jsem psal, linuxpluginwrapper mi prijde jako desne
> nacucana mrcha a jeho instalaci nepovazuju za stastne reseni problemu,
> protoze mi zacpe system hromadou veci, ktere ani v nejmensim
> nepotrebuju.

To ale neznamena, ze je nepotrebuji jini lide. Ja to reseni povazuju za
docela korektni a neni problem tu "hromadu veci" (presneji dve -
RealPlayer, nezbytny pro sledovani porna a Acrobat, nezbytny pro vsechny
PDF dokumenty, na kterych Evince crashne [tedy, uhm, v techto dobach
vetsina]) dodatecne deinstalovat. Linuxpluginwrapperu to nijak
neublizi.

Taky je moznost udelat to opacne - zminene dve dependencies v makefile
pri instalaci wrapperu zakomentovat a mame vymalovano.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge