linuxpluginwrapper

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Aug 23 21:10:40 CEST 2005

Momentalne se na NB zmitam mezi FreeBSD a Ubuntu.
FreeBSD mam radeji, ale vzhledem k HW mi na NB lepe beha Ubuntu.
Nicmene na Ubuntu mi flash jede stabilne a problemy nema.

Osobne mi prijde instalace linuxpluginwrapperu jako cesta s kanonem na
vrabce, protoze jedine, proc linuxovou emulaci instaluji je prave flash.
Mozna by nebylo od veci spis postouchnout autory flash plugginu at ho
dotahnou do stabilniho stavu :-)

Ondra