zadost o pomoc

mv mv at hysteria.sk
Tue Aug 23 20:14:12 CEST 2005

On Sat, Aug 20, 2005 at 12:48:08PM +0200, Divacky Roman wrote:
> zdravim
>
> vzhledem k ocekavanemu nezajmu na cokoliv at freebsd.org, se obracim s zadosti o
> testovani sem, protoze mne mate radi :)))
>
> konecne jsem dodelal patch ktery umozni pouzivat linuxator BEZ COMPAT_43
> optionu v jadre - vyhody jsou zjevne - rychlejsi kod (kvuli COMPAT_43 se dela
> hafo nesmyslu ktere zpomaluji).
>
> prosim zkuste ten patch nekdo:
> http://hysteria.sk/~neologism/linux43.patch
>
> je to proti 7-c ale teoreticky to pofici vsude od 5ky vis. staci skompilovat
> kernel __BEZ__ COMPAT_43 a pouzivat nejake linuxove aplikace ja to testoval
> [...]

zdravim

skusil som ten tvoj patch na mojom notese aj na desktope

desktop:
FreeBSD bsd.bofh.sk 6.0-BETA2 FreeBSD 6.0-BETA2 #9: Tue Aug 23 19:10:10 CEST 2005
spk at bsd.bofh.sk:/usr/src/sys/amd64/compile/kernel  amd64

kernel sa skompiloval bez problemov, ale kedze je to amd64, tak realplayer koli
linux-gtk2-2.2.1_5, ktore je len pre i386 neskompiloval, takze ak ta napadne
nieco na com by som to otestoval, daj vediet

notes:
FreeBSD beast.lan 5.4-STABLE FreeBSD 5.4-STABLE #1: Tue Aug 23 18:38:47 CEST 2005
spk at beast.lan:/usr/obj/usr/src/sys/kernel  i386

kompilacia kernelu padla koli nasledujucim errorom
http://hysteria.sk/spk/kernel.error

toto asi nebude dostacujuce info, ale daj vediet co potrebujes a poslem ti to :)

mv