linuxpluginwrapper

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Aug 23 13:35:42 CEST 2005

Ahoj, vim ze to tu uz probehlo mockrat, ale pravidelne se mi deje
nasledujici vec:
- Nainstaluji FreeBSD (at uz 5.4, nebo 6.0BETA)
- Nainstaluji linuxpluginwrapper

Potud vse v pohode, flash funguje, vse jede jak ma

- Po nekolika dnech pouzivani mi zacne flash shazovat firefox
- Premyslim, co jsem naposledy menil a jedine, co me napada byl upgrade
z 5.4 na 5-STABLE, po kterem mi tusim stale wrapper bezel, jinak
netusim.

Vim, ze by mohlo pomoci portupgrade -fa, ale to je na mem notebooku
prace na 3 dny.
Proto se chci poptat, jestli nekdo z vas netusi, na ktere veci je
linuxpluginwrapper haklivy. Precijen by mohlo stacit znovu prekompilovat
jen nejakou knihovnu a ne vsechny porty.
Pokud se pamatuji, naposled mi portupgrade -rf linuxpluginwrapper
nepomohl.

Ondra