FreeBSD a notebook

yetti yetti at farmafresh.sk
Mon Aug 22 18:32:34 CEST 2005

Nazdar, minuly tyzden som natrafil na tuto stranku:
www.linux-on-laptops.com . Nie je to sice zamerane na FreeBSD, ale su tu
uvedene parametre funkcnych nastaveni a z linuxu aj funkcne moduly. Skus.
Urcite najdes inspiraciu.
Ja som pouzival COMPAQ Armada M700 uspesne s RedHatom(cca 1rok), potom
Mandrake(1,5roka) a asi pol roka aj s FreeBSD 5.2.1.
Teraz uvazujem nad ACER s AMD64 Turion procesorom.

František Hájik