problem s USB mysi Microsoft

likeapear likeapear at centrum.cz
Thu Aug 18 15:11:47 CEST 2005

Moje mys funguje prave a jenom po zasunuti do USB pri bezicim FreeBSD
(pouzivam 6.0-BETA1, kvuli podpore bezdtatove pcmcia sitovky s chipem
ralink 2500). Pokud je mys zasunuta pred startem freebsd, tak zadne
zarizeni /dev/ums0 neni dokud mys nevytahnu a nezastrcim zpet do USB
konektoru. Tohle chovani je uplne stejne v pripade GENERICu i meho
vlastnorucne prelozeneho jadra.

{likeapear}