Jak prelozit xorg pokud je malo mista na disku?

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Aug 11 10:55:26 CEST 2005

likeapear píše v čt 11. 08. 2005 v 10:49 +0200:
> Mam cca 2.5GB volnyho mista v /usr a chtel bych prelozit xorg. Podle
> handbooku je vsak potreba at least 4GB. Dotaz: Pokud bych jednotlive
> baliky (hlavne ty velike: nest-server, print-server, vbf-server, fonty)
> prelozil zvlast a cleanoval po prekladu, bude vysledek stejny jako
> kdybych mel dost mista prelozil celej xorg najednou?

nest, print ani vbf neprekadejte, nejsou potreba.

xorg-clients-6.8.2/
xorg-fonts-encodings-6.8.2/
xorg-fonts-miscbitmaps-6.8.2/
xorg-fonts-truetype-6.8.2/
xorg-fonts-75dpi-6.8.2/
xorg-libraries-6.8.2/
xorg-server-6.8.99.12/

staci k plne spokojenosti :)

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie