Email server - rovnake mena domen.

Robert Koncier rkoncier at zoznam.sk
Tue Aug 9 08:36:07 CEST 2005

mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain, localhost, $mydomain
Pri tomto nastaveni to bezi a posiela to von.
Co sa tyka tej druhej moznosti pomocou transport_maps
tak by som tam nastavil asi 127.0.0.1 co sa bojim ze vytvori slucku
ked znova postfix to bude chcet poslat sam sebe alebo nie?!

Robo