Pakety neprochazi skrz ipfw

Samaell samaell at webicek.cz
Mon Aug 8 08:52:25 CEST 2005

On Sun, 2005-08-07 at 14:38 +0200, Cizek Milan wrote:
> Ahoj,
> mam wifi kartu wi0 v hostap rezimu.  V IPFW mam vytvoreny pro kazdeho
> uzivatele pipe na download smerek k nemu, ale jen z adres 10.0.0.0/8. Tedy
> pokud uzivatele stahuji mezi sebou, mela by byt rychlost omezena. Problem
> je, ze tato data nejakym zpusobem tecou primo kartou a jak se mi zda, do
> kernelu/firewallu se vůbec nedostanou. Trochu jsem se snazil hledat, někdo
> mi poradil, ze se to da snad vyresit vytvorenim nejakeho pseudo interfacu
> (VLAN?)... Ale s tim nemam zatím zadnou zkusenost. Muzete mi někdo poradit,
> [...]
Pokud to dobre chapu tak jde o problem "bridgovani" mezi klienty kdy
data neprotekaji prez router. Tento problem jsem resil taktez a jedine
reseni ktere funguje je vytvoreni site pro kazdeho klienta (/30) tim
docilis ze veskera data budou muset protect prez router.
Snad me znali problematiky nebudou kamenovat, ale funguje to.
Vasek